Uriah Heep i Lillestrøm
Per Rannug
2011-09-09 14:33:46 UTC
..på Jekyll & Hyde fredag 23.september.
Utrolig at vi kan få et slikt storartet band til Lillestrøm!!
Jeg gleder meg og vurderer også Drammen fredagen før..

Per R
Hans Petter Nenseth
2011-09-10 17:21:17 UTC
Post by Per Rannug
..på Jekyll & Hyde fredag 23.september.
Utrolig at vi kan få et slikt storartet band til Lillestrøm!!
Jeg gleder meg og vurderer også Drammen fredagen før..
Hvem er igjen av hovedbesetningen da?
HP
Rein Hjort Elgeseth

RHE
Per Rannug
2011-09-14 13:38:51 UTC
Post by Per Rannug
..på Jekyll & Hyde fredag 23.september.
Utrolig at vi kan få et slikt storartet band til Lillestrøm!!
Jeg gleder meg og vurderer også Drammen fredagen før..
Hvem er igjen av hovedbesetningen da?
Fra 1969 er det bare gitarist Mick Box igjen.
Trevor Bolder (bass) er ennå med fra 1976 bortsett
en kortere periode med Wishbone Ash på tidlig
80-tallet. Sanger Bernie Shaw og keyboardist
Phil Lanzon kom i 1985, og ny trommis fikk de på midten
av 2000-tallet da gamle Lee Kerslake dessverre måtte gi seg av
helsemessige årsaker. Lee hadde vært med siden 1971 med
unntak av en kortere tid med Ozzy Osbourne rundt 1980.

PEr R