Norsk rock?
Steen
2011-05-01 13:07:22 UTC
Hej

Hvilke norske bands skal jeg kigge efter, hvis jeg gerne vil høre musik
som fx Backstreet Girls og Carburetors?
Geir Hongrø
2011-05-20 13:09:56 UTC
Post by Steen
Hej
Hvilke norske bands skal jeg kigge efter, hvis jeg gerne vil høre musik
som fx Backstreet Girls og Carburetors?
Ser du spesielt etter boogierock så vet jeg ikke riktig hva som finnes
der ute. Er du generelt interessert i rock av den relativt harde
sorten (men ikke metall) så har du jo hele hardcorescenen fra 10 års
tid tilbake som var spesielt markert i Oslo og Trondheim. Band som
Israelvis, WE, Johndoe, naturligvis også Turbonegro selv om de kanskje
hadde litt mer en særegen stil.
Per Rannug
2011-06-11 09:08:29 UTC
Post by Geir Hongrø
Post by Steen
[...]
Jeg anbefaler Hercules fra Fåvang. De spiller forrykende
boogierock. De har akkurat sluppet sitt 3. album.
Mitt favorittalbum er allikevel "Licence to Rock" fra bandet.

Per R