Kiss rocket Kollen
2012-07-01 13:47:13 UTC
http://www.dagbladet.no/2012/07/01/kultur/kollen_sommerfestival/musikk/anmeldelser/konsert/22366236/

Kiss får terningkast 5 av Dagbladet etter sin opptreden i
Holmenkollen. Her har vi med andre ord endelig med en edruelig og
oppegående anmelder å gjøre.

Sigvald
Per Rannug
2012-07-01 16:21:54 UTC
[...]
Eller han var helt motsatt...så ute og kjøre at han ikke så og hørte
hva som skjedde.

Hva sier fastlegen hans?

Per R
Sigvald
2012-07-05 13:21:32 UTC
Per (Rannug) og Geir (Hongrø), fikk dere med dere Mods og KISS i
helgen? I motsetning til fjortismusikk som Justin Bieber og Rihanna er
jo dette artister som i stor grad appellerer til et kresent, voksent
publikum.

Sigvald
Per Rannug
2012-07-11 20:16:40 UTC
[...]
Nei takk - skal heller få med meg Status Quo og Paul Rodgers iår.
Det får holde.

Senere skal jeg spille support for Peter Howarth og Ian Parker i
Oslo Konserthus 8.september. Det gleder jeg meg til. :-)
Jeg spiller da med 4Gig her:
http://www.billettservice.no/event/pete-howarth--ian-parker-spiller-hollies-akustisk-supp-4gig-billetter/362537

HS Per R
Pelle Thomsen
2012-07-11 21:36:16 UTC
Mods og KISS .. er
jo dette artister som i stor grad appellerer til et kresent, voksent
publikum.
Er du med i dette "kresne" publikummet da, som liker sputnik og rune
rudberg ?

Hva er dere er så kresne på da, - pølsebrødet på campingen ?
Geir Hongrø
2012-08-02 02:14:03 UTC
[...]
Kiss appellerer ikke til noe kresent publikum, men Mods hadde sine øyeblikk. Selv om det stort sett bare var dere i Stavanger som oppdaget dem den gangen. :)

Har du sett denne liksom-høyreekstreme bloggen, forresten? Er en kommentar i kommentarfeltet som minner umiskjennelig om noen vi kjenner:
http://ductdoment.wordpress.com/2012/06/30/ductoment-no-intervjuer-muslimske-ekstremister/#comments

:)