Rapper smuglet narkotika
2012-06-28 11:10:25 UTC
http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=10051135

Superstjernen Snoop Dogg er stoppet i tollkontrollen på Kristiansand
lufthavn Kjevik med narkotika.

Det er NRK som først meldte at rapartisten er tatt i kontrollen.

VG har også fått bekreftet fra kilder at Snoop Dogg er stoppet i
tollen med narkotika.

Politiet kan bekrefte at en mann er stoppet i tollen, men vil ikke si
noe om vedkommenes identitet.

- Jeg kan bekrefte at det er innbrakt en person som var i besittelse
av narkotika på Kjevik. Han ble kjørt til politistasjonen i
Kristiansand. Det har blitt vedtatt et forelegg, og han har blitt
løslatt, sier Jon Kvitne, operasjonsleder i Agder politidistrikt til
VG Nett.

Snoop Dogg skal etter planen ha konsert på Hovefestivalen torsdag
kveld klokken 22.30, men ifølge NRK skal rapartisten og et følge på 20
personer være stoppet i tollen.

Forrige gang Snoop var i Norge ble han også stoppet i tollen, den
gangen på Svinesund. Da VG konfronterte rapstjernen med hendelsen
etterpå, ble han svært misfornøyd og ville ikke svare på spørsmålet.

---------------------

Dette krapylet og andre fremmede, kriminelle rappere bør nå nektes
adgang til riket. Det er direkte samfunnsnedbrytende å tillate slikt
krapyl få påvirke og ødelegge norsk ungdom. Norsk ungdom trenger sunne
norske forbilder som f.eks. Rune Rudberg, Stephen Ackles, Sputnik og
Plumbo.

Sigvald
Stein
2012-06-28 12:26:45 UTC
"Sigvald" <***@yahoo.no> wrote in message news:1b36cd7c-2124-46b0-b30b-***@d6g2000vbe.googlegroups.com...
[...]

Det er vel ikke så galt ?
1. Vi har fått demonstrert god grensekontroll
2. Staten har fått 52.000 til sin slunkne kasse
Dag-Erling Smørgrav
2012-06-28 14:19:59 UTC
Post by Stein
Det er vel ikke så galt ?
1. Vi har fått demonstrert god grensekontroll
2. Staten har fått 52.000 til sin slunkne kasse
Det beste må dog være følgende sitat fra tanta (min utheving):

Samtidig hadde mannen som ble stoppet med seg varluta[sic] som
omregnet i norske kroner utgjorde 227.000 kroner. Det er tillatt å ta
med seg inn 25.000 norske kroner. Mannen ble på stedet ilaget[sic] et
gebyr på 40.000 kroner, *som ble betalt kontant*.

DES
Dag-Erling Smørgrav - ***@des.no
Per Rannug
2012-06-28 21:59:18 UTC
Norsk ungdom trenger sunne
norske forbilder som f.eks. Rune Rudberg, Stephen Ackles, Sputnik og
Plumbo.
Hvaforno??? Narr meg ikke til å le....

Per R
Hans Petter Nenseth
2012-06-29 14:33:39 UTC
[...]
Rune Rudberg sunt forbilde? Gå og ha sex med en BH da mann...
RR er faktisk dansebandenes svar på Snoop Dogg når det kommer til dop.
Stephen Ackles kjenner jeg fra mange år tilbake og tviler på at han
liker å bli nevnt i den sammenheng du gjør her. Jeg kan nevne det for
ham. Vet han at du bruker ham på denne måten?
Sputnik tror jeg ikke er interessert i å være noe forbilde.
Plumbo? Stiller vel i samme IQklasse som RR og Sputnik. Nedre sjikt med
andre ord.

--
HP

Thomas Lundquist
2012-06-30 08:44:27 UTC
[...]
Rune Rudberg, mannen som er tatt med GHB, har unger rundt hele landet
og syntes det var morsomt å få publisert et bilde av seg selv i en sofa
med en dildo i ræva.

Forbilde? for hvem?

GHB regnes som partydop og brukes også til å dope ned damer for å få dem
litt mer villige.

ez
--
Med infrastruktur bygger vi landet.

Siteringsproblemer? : http://www.bersvendsen.com/usenet/quoting.html
Pelle Thomsen
2012-06-30 13:27:39 UTC
Post by Thomas Lundquist
Post by Sigvald
[...]
forbilde for FrP-folk, seffern.
Alt stemmer jo...
Stein
2012-06-30 15:33:47 UTC
Post by Pelle Thomsen
Post by Thomas Lundquist
Post by Sigvald
[...]
Atter en utrolig kørka uttalelse fra Pelle Thomsen
Pelle må gi uttrykk for sitt hat til FRP enten det passer inn i sammenhengen
eller ikke
Pelle Thomsen
2012-07-01 11:49:21 UTC
Post by Stein
Post by Pelle Thomsen
Post by Thomas Lundquist
Post by Sigvald
[...]
Du klarer ikke se en sammenheng her nei? Bwhahahahahaha
Du er altså til og med for imbesil til å skjønne når du er stupid ?
Du må jo ha en intellektuell kapasitet som en kålmark, :-)
det er sikkert derfor du alltid må ut og forsvare FrP.

Jeg stokker litt om på setningene, for å hjelpe deg litt, og hvis du
leser det 10-20 ganger, og får hjelp av hjelpepleieren din, skjønner
du nok sammenhengen ved juletider.

Hvordan slapp du ut av idiot-kill-filteret mitt forresten ?
Never mind - skal sette det på nytt. Må bare påpeke at jeg ikke hater
FrP'ere. Like lite som jeg hater kloakk - det er bare å holde seg for
nesa. Sånn er det med deg også - når jeg leser hva du skriver, er det
akkurat som om det brenner i øya mine.

Bort med deg - din hjernedøde skroting !
Stein
2012-07-01 13:07:51 UTC
Post by Pelle Thomsen
Post by Stein
Post by Pelle Thomsen
Post by Thomas Lundquist
Post by Sigvald
[...]
For en innteligent argumentasjon
Post by Pelle Thomsen
Du er altså til og med for imbesil til å skjønne når du er stupid ?
Du må jo ha en intellektuell kapasitet som en kålmark, :-)
det er sikkert derfor du alltid må ut og forsvare FrP.
Som tidligere sagt:
Din inntekt og formue er av den mindre sorten
Allikevel spyr du ut at de som ikke er enige med deg har dårlig utdannelse.
Post by Pelle Thomsen
[...]
Det er bare en forklaring på det
Du har driti i baret
Dine tekniske kunnskaper er nærmest lik null
Post by Pelle Thomsen
[...]
Du er idiot som først sier at du bruker killfilter
og deretter kommer med dumme svar
som avslører at hverken du eller killfilteret holder mål.

Hele din argumentasjon er basert på en løgn
Dette handler om Snoop Dog og han har sikkert ingenting med FRP å gjøre
mens du retter subject til FRP