Wishbone Ash har slett ikke blitt for gamle!
Dag Fjellby
2011-04-13 06:45:47 UTC
Noen WA fans her som har hørt denne?

http://www.amazon.co.uk/40th-Anniversary-Concert-Live-London/dp/B002OHQND0

Dobbel kanonbra CD fra Wishbone - et band som har holdt det gående i
ca 40 år!

Bandet er meget samspilt og LIVE lyden er imho meget bra. Løp og kjøp!
:)

I tillegg kommer bandet med nytt dobbelt studioalbum Wishbone Ash
«Mystery Man»
(2CD)" Estimated arrival date: April 21 2011 - April 30 2011

http://www.amazon.co.uk/Mystery-Man-2CD-Wishbone-Ash/dp/B000CBG5Z6/ref=sr_1_fkmr0_1?ie=UTF8&qid=1302677112&sr=1-1-fkmr0

Gleder meg mye, for disse gutta har neigu ikke glemt gamle takter :)
Dag Fjellby
Per Rannug
2011-04-13 20:54:40 UTC
Post by Dag Fjellby
[...]
Neida, de holder på ennå. Jeg så i Wolverhampton 2006/2007 en gang,
og de holdt en kantastisk konsert. etter konserten fikk vi møte
Andy Powell som er den eneste gjenværende orginalmedlem (selv
om han ikke var med helt fra begynnelsen). Han signerte da deres da
siste CD utgivelse "Clan Destiny" som jeg selvsagt kjøpte der.
jeg kjøpte også en DVD boks med 3 DVDer i med live opptak fra
forskjellige epoker av bandet - meget bra!

For ca. 2 år siden så jeg Martin Turner's Wishbone Ash som
oppvarmingsband for Golden Earring i Ipswich. Disse spilte da hele
"Argus" live noe de også hadde gitt ut på skive den gangen.

Per R