Whitesnake
Per Rannug
2011-11-09 19:24:06 UTC
Jeg skal på konsert i Oslo 20.nov. Da kommer
nemlig Whitesnake. Dagens oppsetning kan ikke måle seg
med glansdagene fra 80-tallet, men jeg synes det er show
å se bl.a. Doug Aldrich sammen med David Coverdale utgjør
et spennende par. "Forevermore" vil nok ikke bli husket som
deres beste utgivelse, men i mine ører lyder det stadig bedre
og bedre.

Jeg fikk akkurat Live in Donington 1990 på DVD i posten, selv om
lyden og billedkvaliteten ikke er av beste sort, så er det show
å se Steve Vai i bandet. Dette er vel det eneste opptaket med
Vai sammen med Whitesnake på film? Han framfører også "For the Love
of God" her - men en helt uvant versjon av det vi er vant med.

Jeg ser fram til 20.november - ROCK AND ROLL!

Per R
Thomas Skogestad
2011-11-09 19:48:45 UTC
* Per Rannug