narkive is for sale. (interested) / (dismiss)
Riverside - Reality Dream Limited Edition - 2008
Dag Fjellby
2009-12-10 13:31:34 UTC
Som subject:
Riverside - Reality Dream Limited Edition - 2008 - (2cd) LIVE.

Dette er en av de beste LIVE CD-ene jeg har hørt på en god stund. Den
kom kun ut i 1000 eksemplarer i 2008.

Folk som liker Porcupine Tree, Pink Floyd, Abigails Ghost etc... vil
elske denne. Gjennomført kvalitet fra låt 1 til låt 14. Anbefales,
selv om den neigu ikke er lett å få kjøpt nå om dagen.

DVD-en kan bestilles hos blandt andre play.com. Den har en noe
annerledes playlist. Flere låter og ergo noe lengre. Har bestilt den
og ser virkelig frem til å få den!

http://www.play.com/DVD/DVD/4-/12817854/Riverside-Reality-Dream/Product.html
Dag Fjellby
Hugo Sánchez Policarpo
2009-12-10 13:46:10 UTC
Post by Dag Fjellby
Riverside - Reality Dream Limited Edition - 2008 - (2cd) LIVE.
Dette er en av de beste LIVE CD-ene jeg har hørt på en god stund.
Jeg er helt enig. Suveren utgivelse uten et eneste svakt spor!
--
Hugo

ºººINSERT PORN MUSICººº