narkive is for sale. (interested) / (dismiss)
Asha
Per Rannug
2010-05-23 21:33:12 UTC
Denne spanske supergitaristen har igjen gitt ut et nytt album
"Euphoria Project". Forøvrig heter han Kike G.Caamaño.

Dag Fjellby, jeg har et eks til overs - skal jeg sende til deg
hvis du synes det jeg har sendt deg tidligere er ok?

Ellers så kan han høres på sin egen webside http://www.asha.com.es

Per R
Dag Fjellby
2010-05-24 09:44:39 UTC
Post by Per Rannug
[...]
Hei!

Svært gjerne Per! Tusen takk :)

E-post adressen her er gyldig, så send meg en mail hvis du
trenger adressen.
--
Dag Fjellby