narkive is for sale. (interested) / (dismiss)
Har mobbingen av KISS gått for langt?
2010-01-15 11:43:38 UTC
Man kan spørre seg om det snart er nok nå. At det kanskje holder med
uthenging av KISS.
Kiss har jo en stor fan-skare. Hva med litt respekt? Disse mener jo
tross alt at KISS lager bra musikk. Og så mange mennesker kan ikke t
feil?

JO!

På samme måte som religiøse innbiller seg at det finnes guder
innbiller KISSfansen seg at KISS lager (bra) musikk.
Så lenge de forfekter dette, må det imøtegåes med reinspikka fakta.
På samme måte som kristne forfekter sin tro på sannhet, de må og
imøtegåes med fakta.

Mitt svar på subject er et rungende NEI!
kom deg vekk før det er for sent
Sigvald
2010-01-16 20:35:24 UTC
[...]
For ordens skyld!
Hans Petter Nenseth, som er på sedvanlig vis, viser totalt manglende
respekt for mennesker med andre meninger og preferanser enn hans egne,
er forlengst psykopaterklært av Edvin Vik, skrullingerklært av
Chrisjoy, idiotforklart av Dag Ragnar Pettersen, utskjelt av Trond
Svendsen og fremstilt som rusmisbruker av en Arve Kirkevik. Nenseth
har dermed null troverdighet når han uttrykker seg nedlatende kom
KISS.

2010-01-16 23:15:50 UTC
For ordens skyld!
Hans Petter Nenseth, som er på sedvanlig vis, viser totalt manglende
respekt for mennesker med andre meninger og preferanser enn hans egne,
Du forstår ingenting, gjør du vel?
Jeg har full respekt for at folk liker ting jeg ikke liker, og tror
ting jeg ikke tror på.
Men jeg har ikke respekt for at folk på generell basis sier at det de
tror på er sant og alt annet er feil, og at det de hører på er bra og
alt annet dårlig.
Her kommer du inn med din KISSpropaganda.

KISS er et drittband. Det er ikke noe argument at mange liker dem, det
finnes flere muslimer enn KISSfans.
Post by Sigvald
[...]
Jeg er da ikke den eneste som har uttalt meg nedlatende om KISS, mens
du er idioterklært av ganske mange fler enn den lille rabiatbanden du
nevner over som har prøvd å "mobbe" meg. Ingen av dem er aktive her
lenger, jeg er. Jeg har med andre ord beseiret dem her. Så deres
utsagn er i grunnen verdiløse.
kom deg vekk før det er for sent
Rolf Marvin Bøe Lindgren
2010-01-18 12:17:03 UTC
[...]
Jeg skal på Kiss på Lerkendal i juni. Dette til orientering.
--
Rolf Lindgren
***@extern.uio.no
Hans Petter Nenseth
2010-01-18 12:23:40 UTC
Post by Rolf Marvin Bøe Lindgren
Post by Hans Petter Nenseth
[...]
I embeds medfør, da? Det er vel ikke noe mindre interessant enn å
studere religiøse, skulle jeg tro? :)
kom deg vekk før det er for sent
Rolf Marvin Bøe Lindgren
2010-01-18 13:01:17 UTC
Post by Rolf Marvin Bøe Lindgren
Jeg skal på Kiss på Lerkendal i juni. Dette til orientering.
I embeds medfør, da? Det er vel ikke noe mindre interessant enn å
studere religiøse, skulle jeg tro? :)
jeg hadde nå egentlig bare tenkt å nyte musikken og godt selskap.
--
Rolf Lindgren
***@extern.uio.no
Geir Hongrø
2010-01-18 14:01:54 UTC
Jeg skal på Kiss på Lerkendal i juni.  Dette til orientering.
Kiss får nå enda være, men på Lerkendal ville jeg ikke blitt sett
frivillig....
Thomas Skogestad
2010-01-18 19:32:30 UTC
* Rolf Marvin Bøe Lindgren

| Jeg skal på Kiss på Lerkendal i juni.

Ikke på Lerkendal. Ved Lerkendal. På parkeringspalssen, ellerno.

Ikke at jeg skal der, men håper de spiller Reason to Live. Det er for mange
band og radiostasjoner som ignorerer de største 80-tallshits. Og Reason to
Live var rimelig svær. Ikke Crazy Crazy Nights-svær, men rimelig svær.

| Dette til orientering.

Prøv GPS.
--
Thomas Skogestad
Girl you know it's true
http://comics.com/the_knight_life/2010-01-06/
Espen Olsen
2010-01-23 21:56:04 UTC
Man kan spørre seg om det snart er nok nå. At det kanskje holder med
uthenging av KISS.
Nei. Kiss er rett og slett så rævva at de kan aldri få nok pes.
Post by Hans Petter Nenseth
Kiss har jo en stor fan-skare. Hva med litt respekt? Disse mener jo
tross alt at KISS lager bra musikk. Og så mange mennesker kan ikke t
feil?
Det er mange som stemmer FrP også.