narkive is for sale. (interested) / (dismiss)
Tidenes vakreste cover?
Thomas Skogestad
2009-11-28 09:47:46 UTC
Rom for alle
http://www.bymisjon.no/templates/Page____23949.aspx

http://www.platekompaniet.no/side/bymisjon.aspx

(Wimp har den.)
--
Thomas Skogestad
Spår tiårets platesalg [26. nov. 2009] Mot ny rekord: Plate-kompaniet tror
Sissel Kyrkjebø og Odd Nordstoga vil selge 300.000 juleplater i et fallende
marked. http://avis.dn.no/artikler/avis/article389046.ece
Hans Petter Nenseth
2009-11-28 21:56:29 UTC
Post by Thomas Skogestad
Rom for alle
http://www.bymisjon.no/templates/Page____23949.aspx
Fra artikkelen:
"Kanskje kan den bety noe for mennesker som er ferd med å gi opp."
I tilfelle profileres den på rett sted, ingen har vel gitt opp slik
grad som kristne har det. Gitt opp, gitt fra seg alt ansvar, sjenket
sin skjebne i guds hender, whatever.
kom deg vekk før det er for sent
Sigvald
2010-01-16 20:48:02 UTC
Rom for allehttp://www.bymisjon.no/templates/Page____23949.aspx
http://www.platekompaniet.no/side/bymisjon.aspx
Jeg går ut fra at det er det aktuelle albumets forside du sikter til?

Det er helt da helt hinsides å omtale denne som "tidenes vakreste".
Personene som er avbildet har prangende tatooveringer hvilket lett
assosieres med rusmisbruk, usunn livsførsel og ellers manglende
jordnærhet.

Her er forøvrig mine egen favoritter til tidenes vakreste cover til
musikk-album:

KISS - Destroyer

KISS - Dynasty

2010-01-16 23:06:50 UTC
[...]
Så fint at du viser respekt for andres meninger, da gitt.
Post by Sigvald
Personene som er avbildet har prangende tatooveringer hvilket lett
assosieres med rusmisbruk, usunn livsførsel og ellers manglende
jordnærhet.
Du forbinder tatoveringer med rusmisbruk generelt?
Jeg trodde ellers at manglende jordnærhet var noe som ville apellere
sterkt til deg. :)

Selv syns jeg coveret var flott selv om jeg etterhvert ikke kan utstå
Hank von Helvete. Som person generelt har han utvist stor mangel på
jordnærhet, blant annet ved sine kristent fundamenterte uttalelser om
homofile, og psykiatri.
Post by Sigvald
Her er forøvrig mine egen favoritter til tidenes vakreste cover til
KISS - Destroyer
http://smartlemming.com/wp-content/uploads/2009/04/kiss-destroyer.jpg
KISS - Dynasty
http://3.bp.blogspot.com/_uEu-f9oaakE/SsgUOFXsVvI/AAAAAAAAAls/x3YfPd6NNdQ/s320/MUDD838.jpg
Flott. Ingen av disse coverne minnet meg om noe i nærheten av
rusmisbruk, usunn livsførsel og manglende jordnærhet...
:)
kom deg vekk før det er for sent
Dag Fjellby
2010-01-17 09:15:54 UTC
On 28 Nov 2009, 10:47, Thomas Skogestad
Post by Thomas Skogestad
[...]
Har du sett noe så jævlig? Ser ut som en liten flokk
fjortiser har gått amok på rommet til storesøster. Denne
sminken skal altså fange oppmerksomhet, fordi at det å
spille skikkelig - det behersker de ikke. De la jo av seg
sminken en gang, men da var fansen borte. Hahaha :-D
--
Dag Fjellby