narkive is for sale. (interested) / (dismiss)
Mangala Vallis, en anbefaling
Hugo Sánchez Policarpo
2010-03-28 14:26:05 UTC
Er det noen her?

Mangala Vallis er et meget bra italiensk progband i
"Genesis"-segmentet. De har saa vidt jeg vet utgitt kun 2
album, "The Book Of Dreams" og "Lycanthrope".

Lytt her:

http://progblogprog.blogspot.com/2010/03/mangala-vallis-boy-that-howls-at-moon_27.html
--
Hugo

http://progblogprog.blogspot.com/
Dag Fjellby
2010-03-28 15:02:40 UTC
On Sun, 28 Mar 2010 16:26:05 +0200, Hugo Sánchez Policarpo
Post by Hugo Sánchez Policarpo
Er det noen her?
Ja :)
Post by Hugo Sánchez Policarpo
Mangala Vallis er et meget bra italiensk progband i
"Genesis"-segmentet. De har saa vidt jeg vet utgitt kun 2
album, "The Book Of Dreams" og "Lycanthrope".
Stemmer det. Har ikke noe, men platene er å få kjøpt.
Post by Hugo Sánchez Policarpo
http://progblogprog.blogspot.com/2010/03/mangala-vallis-boy-that-howls-at-moon_27.html
"Lycanthrope" finner man hos amazon.com "The Book Of Dreams" ser det
ut til at man må ut i gråsonen for å få tak i.

http://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_noss?url=search-alias%3Dpopular&field-keywords=Mangala+Vallis+&x=15&y=20

Official website: http://www.mangalavallis.it/website.php?lang=en
--
Dag Fjellby