narkive is for sale. (interested) / (dismiss)
Vagabond
Kyrre Baker
2010-03-15 23:19:46 UTC
Noen som vet hvor jeg kan få tak i følgende CDer fra Vagabond?

1. Vagabond, 1994, EMI
2. Huge Fan Of Life, 1995, Sonet

Jeg har mailet både Sonet og EMI (EMI har etter 6 måneder enda ikke
svart) uten hell.
Hans Petter Nenseth
2010-03-16 07:51:48 UTC
Post by Kyrre Baker
Noen som vet hvor jeg kan få tak i følgende CDer fra Vagabond?
1. Vagabond, 1994, EMI
Denne ser ut til å ligge på iTunes store og Spotify til salgs for ca
80 kr.
kom deg vekk før det er for sent
Kyrre Baker
2010-03-16 12:33:02 UTC
Post by Kyrre Baker
Noen som vet hvor jeg kan få tak i følgende CDer fra Vagabond?
1. Vagabond, 1994, EMI
Denne ser ut til å ligge på iTunes store og Spotify til salgs for ca
80 kr.
Jeg finner den ikke noen av plassene. Ser ut som om at det er flere
som heter Vagabond. Dårlig forklart av meg. Det er norske Vagabond med
blant annet Ronni Le Tekrø jeg er på jakt etter.
Hans Petter Nenseth
2010-03-16 15:16:13 UTC
Post by Kyrre Baker
Jeg finner den ikke noen av plassene. Ser ut som om at det er flere
som heter Vagabond. Dårlig forklart av meg. Det er norske Vagabond med
blant annet Ronni Le Tekrø jeg er på jakt etter.
Den jeg fant er norsk nok - men det høres ikke akkurat ut som noe RLT
ville tatt i med en knipetang... :)
Så da vet jeg ikke helt.
kom deg vekk før det er for sent
Rein Hjort Elgeseth
2010-03-16 19:45:10 UTC
Post by Kyrre Baker
[...]
Her er ett eksemplar av den første:
http://www.play.com/Music/CD/4-/3080103/Vagabond/Product.html?ptsl=1&ob=Price&fb=0
Kyrre Baker
2010-03-16 19:52:21 UTC
Her er ett eksemplar av den første:http://www.play.com/Music/CD/4-/3080103/Vagabond/Product.html?ptsl=1&...
Takk
Per Rannug
2010-03-17 21:26:51 UTC
Vær forsiktig så du ikke blander gruppenavnet med dansebandet
som idag går under samme navn. Jeg tror de har gjort en avtale
med Ronni om dette navnet, og nå sist så vant de spelemannsprisen!!!

Pass på at dere får de riktige produktene, folkens!

Per R

Takk
Ola Trygve Kvitle
2010-03-28 18:15:11 UTC
Post by Kyrre Baker
[...]
Du sjekker bruktbutikker, platemesser, www.qxl.no, www.eBay.com,
www.gemm.com
og andre markedsplasser så vil du finne dem etterhvert.

Begge CDene burde være relativt enkle å få tak i

Ola Trygve Kvitle
Kyrre Baker
2010-03-28 20:32:48 UTC
Begge CDene burde v re relativt enkle f tak i
Jeg trodde det selv men jeg har allerede testet sidene du har pekt til
flere ganger- og det har enda ikke dukket opp noe.
Dag-Erling Smørgrav
2010-03-28 21:46:38 UTC
Post by Kyrre Baker
Jeg trodde det selv men jeg har allerede testet sidene du har pekt til
flere ganger- og det har enda ikke dukket opp noe.
Du kan ikke ha lett så veldig hardt.

http://www.amazon.com/dp/B0000074PR
http://www.amazon.com/dp/B0000074PQ

DES
Dag-Erling Smørgrav - ***@des.no
Kyrre Baker
2010-03-29 01:19:26 UTC
Post by Dag-Erling Smørgrav
Post by Kyrre Baker
[...]
At du fant de på Amazon gjør ikke at de ligger på www.qxl.no, www.eBay.com
eller www.gemm.com. Men takk for den siste pekeren. "A huge fan of
life" må jeg ha oversett på Amazon selv. "Vagabond" er allerede
bestilt.
Ola Trygve Kvitle
2010-04-12 22:11:39 UTC
Post by Kyrre Baker
Begge CDene burde være relativt enkle få tak i
Jeg trodde det selv men jeg har allerede testet sidene du har pekt
til flere ganger- og det har enda ikke dukket opp noe.
på eBay nå:
5 x Vagabond "Huge fan of life"
5 x Vagabond s/t

2-3 eksemplarer av hver på www.gemm.com.