narkive is for sale. (interested) / (dismiss)
Bergen Live: Porcupine Tree 9.6.10
Dag Fjellby
2010-04-24 20:44:38 UTC
Yess! 2 billetter sikret! :)

http://www.bergenlive.no/O060910PT.html
--
Dag Fjellby
Hugo Sánchez Policarpo
2010-04-24 21:13:22 UTC
Post by Dag Fjellby
Yess! 2 billetter sikret! :)
http://www.bergenlive.no/O060910PT.html
Det blir ganrantert bra. Heldig du! Skriv en anmeldelse her
etter konserten :)
--
Hugo

http://progblogprog.blogspot.com/
Lars Haugseth
2010-04-26 07:46:11 UTC
Post by Dag Fjellby
Yess! 2 billetter sikret! :)
http://www.bergenlive.no/O060910PT.html
De spiller også på Norwegian Wood i Oslo kvelden etter. :-)
Lars Haugseth
Dag Fjellby
2010-04-27 16:46:01 UTC
On Mon, 26 Apr 2010 09:46:11 +0200, Lars Haugseth
Post by Lars Haugseth
Post by Dag Fjellby
Yess! 2 billetter sikret! :)
http://www.bergenlive.no/O060910PT.html
De spiller også på Norwegian Wood i Oslo kvelden etter. :-)
Ser det. Gleder meg veldig, men er spent på set-listen... Lokalet i
Bergen har maks 550-600 sitteplasser. Lurer på om det bli mye
akustisk, men håper ikke det. PT er jo bra uansett, men en blanding av
The Incident, Fear of, Deadwing og noen eldre låter hadde gjort seg :)

Har du peiling på hva de kommer til å spille?
Dag Fjellby
Lars Haugseth
2010-04-27 20:46:41 UTC
Post by Lars Haugseth
Post by Dag Fjellby
[...]
Den de spilte på Sentrum Scene nå sist var ikke ulike denne:

http://anoceanofnoise.wordpress.com/2010/02/20/concert-review-porcupine-tree-live-in-sydney-6-february-2010/

De bytter ut noen av låtene fra konsert til konsert.
Lars Haugseth
Dag Fjellby
2010-04-28 07:51:40 UTC
On Tue, 27 Apr 2010 22:46:41 +0200, Lars Haugseth
Post by Lars Haugseth
Post by Dag Fjellby
Post by Lars Haugseth
Post by Dag Fjellby
[...]
Ok. kjører de noenlunde den setlisten der er det bare å si AMEN! :)

Kunne ønskt meg et par låter fra Fear of...og kanskje langversjojnen
av Radioactive toy, den som finnes på Coma Divine - Live In Rom, men
det er vel for mye å ønske.

Har du Steven Wilsson sin «Insurgentes»? Den er og imo meget bra og
det samme er Blackfield :)

Bestilte nettopp en ny PT DVD fra http://www.burningshed.com

http://www.burningshed.com/store/porcupinetree/product/169/2135/

Porcupine Tree - Anesthetize (Standard Edition) (dvd preorder)
Filmed in high definition and taken from two stunning concerts given
by Porcupine Tree in Tilburg, The Netherlands, at the end of the Fear
of a Blank Planet tour in October 2008, this standard edition of
Anesthetize includes 130 minutes of Porcupine Tree in performance.

Directed by long-term PT visual collaborator, Lasse Hoile, the DVD
comes in a DVD-sized super jewel case with an outer card slipcase.

Preorder now - shipping May 24th 2010

N.B. There will also be a DVD plus Blu-Ray version of Anesthetize
released in May/June 2010. This edition will be available from the
site at a later date and will be shipping sometime in May.

preorder (£7.65 GBP)
Tracks
1. Intro
2. Fear of a Blank Planet
3. My Ashes
4. Anesthetize
5. Sentimental
6. Way Out of Here
7. Sleep Together
8. What Happens Now?
9. Normal
10. Dark Matter
11. Drown With Me
12. Cheating the Polygraph
13. Half-Light
14. Sever
15. Wedding Nails
16. Strip the Soul / Dot Three
17. Sleep of No Dreaming
18. Halo
19. Outro

Denne gleder jeg meg masse til :) Kjøp du og!
--
Dag Fjellby