narkive is for sale. (interested) / (dismiss)
Magic Pie inntar Spania!
Rein Hjort Elgeseth
2010-01-19 19:38:37 UTC
http://www.magicpie.net/sak/000052.asp

På tide å planlegge påskeferien Hugo?

:-)

RHE
Hugo Sánchez Policarpo
2010-01-19 20:03:05 UTC
Post by Rein Hjort Elgeseth
http://www.magicpie.net/sak/000052.asp
På tide å planlegge påskeferien Hugo?
:-)
Sier som Sigvald: Helt ukjente for meg :)
--
Hugo

ºººINSERT PORN MUSICººº
Rein Hjort Elgeseth
2010-01-19 23:20:39 UTC
Post by Hugo Sánchez Policarpo
Post by Rein Hjort Elgeseth
http://www.magicpie.net/sak/000052.asp
På tide å planlegge påskeferien Hugo?
:-)
Sier som Sigvald: Helt ukjente for meg :)
Nå tuller du vel? På tide å gjøre noe med det da, det ligger noen lydklipp
på hjemmesida til Mangi Pie.

RHE
Hugo Sánchez Policarpo
2010-01-19 23:34:05 UTC
Post by Rein Hjort Elgeseth
Nå tuller du vel? På tide å gjøre noe med det da, det ligger noen lydklipp
på hjemmesida til Mangi Pie.
Nei, de er fullstendig ukjente for meg, men de er sikkert
dyktige.

Det er forresten iskaldt oppe i Galicia ved paasketider og
dessuten regner det bestandig der.
--
Hugo

ºººINSERT PORN MUSICººº
Frank R. Andersen
2010-01-20 20:17:06 UTC
Post by Hugo Sánchez Policarpo
Sier som Sigvald: Helt ukjente for meg :)
Tror du bør høre på dem. Et meget bra progband.

-Frank

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4791 (20100120) __________

http://www.eset.com
Hugo Sánchez Policarpo
2010-01-21 13:47:32 UTC
Post by Frank R. Andersen
Tror du bør høre på dem. Et meget bra progband.
Har hört dem naa og jo, de er meget bra!

http://progblogprog.blogspot.com/
--
Hugo

ºººINSERT PORN MUSICººº
Per Rannug
2010-03-03 17:22:19 UTC
Post by Rein Hjort Elgeseth
http://www.magicpie.net/sak/000052.asp
På tide å planlegge påskeferien Hugo?
:-)
RHE
Jeg har spilt på samme festival som Magic Pie,og de
er veldig dyktige. Nå tror jeg Eirikur er med på bass også?
Kim Stenberg imponerte meg sammen med musikken deres.
:-)

Per R