narkive is for sale. (interested) / (dismiss)
Musikk DVD-er
Dag Fjellby
2010-02-25 11:33:20 UTC
Etter at jeg byttet hjemmekinoanlegg har musikk-dvd-eme vært
i flittig bruk. Jeg har vel ca 100-120 stk, men har ikke
katalogiset dem.
Anyway - i går gikk det i:
1) Peter Gabriel «Still Growing Up (Kanonbra!
2) Dream Theater - «LIVE at Tokyo Sun Plaza» (Helt grei dvd,
men jeg har sett dem bedre»
3) Woostock - «Ultimate Collector's Edition» (4 DVD set - og
det er helt fantastisk å se igjen dette»
Dag Fjellby
Hugo Sánchez Policarpo
2010-02-25 12:18:36 UTC
Post by Dag Fjellby
[...]
Woodstock...Ten Years After, Jimi Hendrix, Joe Cocker... :)
--
Hugo

http://progblogprog.blogspot.com/
Hans Petter Nenseth
2010-02-25 14:09:48 UTC
Post by Hugo Sánchez Policarpo
Post by Dag Fjellby
[...]
"Mad Dogs and Englishmen" med Joe Cocker og Leon Russel.
Bangla Desh med diverse storheter
The Last Walz med diverse storheter
Cream i RAH 05
Og for de som liker "gammelrock":
"A rockabilly evening" Carl Perkins and friends.
Vennene er blant annet George Harrison, Ringo Starr, Eric Clapton,
Dave Edmunds osv. Mere for underholdningen, men også bra musikalsk.
(Oi, mye Clapton der...)

Et ønske måtte være en DVD med Deep Purple in Japan.
kom deg vekk før det er for sent
Dag Fjellby
2010-02-25 21:45:44 UTC
Post by Dag Fjellby
[...]
:)
"Mad Dogs and Englishmen" med Joe Cocker og Leon Russel.
Bangla Desh med diverse storheter
The Last Walz med diverse storheter
Cream i RAH 05
Helt rått!
Post by Hans Petter Nenseth
"A rockabilly evening" Carl Perkins and friends
Ikke så stor fan av akkurat det, men jeg kjøper den også.
.
Post by Hans Petter Nenseth
[...]
Jeg synes faktisk at hele 4-DVDen er bra. Det bringer minner
fra da jeg var liten, og de fleste prestasjonene artister og
band gjorde på Woodstock festivalen, holder mål den dag i
dag.
Post by Hans Petter Nenseth
Et ønske måtte være en DVD med Deep Purple in Japan.
Ja, det er et ønske jeg har også :)
Dag Fjellby
Dag Fjellby
2010-02-25 21:41:07 UTC
Post by Dag Fjellby
[...]
Helt spesielt å se igjen dette :)
Dag Fjellby
Per Rannug
2010-03-03 17:06:07 UTC
Post by Dag Fjellby
[...]
Jeg synes det var artig å se Creedence opptre på Woodstock i DVDen.
De 3 låtene de fremfører er virkelig bra, synes jeg!

Per R