narkive is for sale. (interested) / (dismiss)
Endelig en pen talentfull gitarist
Hugo Sánchez Policarpo
2010-01-09 23:48:20 UTC
http://progblogprog.blogspot.com/
--
Hugo

ºººINSERT PORN MUSICººº
Hans Petter Nenseth
2010-01-10 00:33:50 UTC
Post by Hugo Sánchez Policarpo
http://progblogprog.blogspot.com/
Arvile lavine med elgitar...
--
kom deg vekk før det er for sent
Hugo Sánchez Policarpo
2010-01-10 14:12:28 UTC
Post by Hugo Sánchez Policarpo
http://progblogprog.blogspot.com/
Arvile lavine med elgitar...
Her misser du fatalt. Denne har nemlig talent, noe som er
fravaerende hos fröken Lavigne.

Foir min del maa jeg si at opplevelsen av Orianthi var som
en "Susan Boyle", om du aner hva jeg vil frem til.
--
Hugo

ºººINSERT PORN MUSICººº
Hans Petter Nenseth
2010-01-10 18:19:42 UTC
Post by Hans Petter Nenseth
Post by Hugo Sánchez Policarpo
http://progblogprog.blogspot.com/
Arvile lavine med elgitar...
Her misser du fatalt. Denne har nemlig talent, noe som er
fravaerende hos fröken Lavigne.
Talent til å spille gitar, kanskje. Hun har jo åpenbart rukket litt
gitarspilling. Ellers stiller de nokså likt syns jeg. Det er bare å
høre på den første singelen hennes. Som vel ikke har oppnådd samme
status som gjennombruddet til Lavigne.

Ser at hun er rangert blant de 12 beste kvinnelige gitarister. En
latterlig betegnelse. Hvorfor 12? Og er det da regnet med alle
musikksjangre? Og hvorfor skal kvinner ikke rangeres sammen med menn
når det gjelder å spille gitar? Er det en fysisk grunn til at de må
rangeres forskjellig? På hitlistene er det plass til begge deler.
Snurrig.
Men det er kanskje mange flere menn blant kjente gitarister enn
kvinner?
Post by Hugo Sánchez Policarpo
Foir min del maa jeg si at opplevelsen av Orianthi var som
en "Susan Boyle", om du aner hva jeg vil frem til.
Jøss, hun virket da ikke spesielt tilbakestående...
kom deg vekk før det er for sent
Dag Fjellby
2010-01-10 18:57:26 UTC
Post by Hans Petter Nenseth
[...]
Og - å ikke oppnå samme status som Lavigne, hva betyr det
egentlig? At hun er en like god eller dårligere gitarist?
Post by Hans Petter Nenseth
Ser at hun er rangert blant de 12 beste kvinnelige
gitarister. En
latterlig betegnelse. Hvorfor 12? Og er det da regnet med
alle
musikksjangre?
Enig. Alle slike rangeringer er totalt fjollete.
Post by Hans Petter Nenseth
[...]
Jeg tror nok at der /derfor/ ja.
Post by Hans Petter Nenseth
[...]
OMG!
Dag Fjellby
Hans Petter Nenseth
2010-01-10 19:26:45 UTC
Post by Dag Fjellby
Og - å ikke oppnå samme status som Lavigne, hva betyr det
egentlig? At hun er en like god eller dårligere gitarist?
Vel, om hun vil bli husket for gitarspilling, hvorfor gi ut plater som
høres ut som Lavigne? :)
Post by Dag Fjellby
Post by Hans Petter Nenseth
[...]
Nå dro vel Hugo frem henne ikke bare for gitarspillingen, men også
utseende. Mon tro om han hadde gjort det om hun faktisk så ut som
Susan boyle? Altså nevnt henne i det hele tatt?
Post by Dag Fjellby
Post by Hans Petter Nenseth
Jøss, hun virket da ikke spesielt tilbakestående...
OMG!
:)
kom deg vekk før det er for sent
Hugo Sánchez Policarpo
2010-01-10 19:33:53 UTC
Post by Hugo Sánchez Policarpo
Foir min del maa jeg si at opplevelsen av Orianthi var som
en "Susan Boyle", om du aner hva jeg vil frem til.
Jøss, hun virket da ikke spesielt tilbakestående...
Jeg forsöker igjen.
Jeg fikk höre noe helt annet enn forventet.
--
Hugo

ºººINSERT PORN MUSICººº
Hans Petter Nenseth
2010-01-10 19:42:52 UTC
Post by Hans Petter Nenseth
[...]
Hva forventet du, da? En søt jente som _ikke_ var flink til å spille
gitar?
kom deg vekk før det er for sent
Dag Fjellby
2010-01-10 08:28:52 UTC
Post by Hugo Sánchez Policarpo
http://progblogprog.blogspot.com/
Bevares! Hun hadde jaggu peiling. Ser på det første kuttet
nå? Aner du om hun har gitt ut noe på CD? (Altså - ikke
sammen med Michael Jackson).
Dag Fjellby
Hugo Sánchez Policarpo
2010-01-10 14:06:27 UTC
http://www.orianthi.com/splash/
--
Hugo

ºººINSERT PORN MUSICººº
Dag Fjellby
2010-01-10 17:07:57 UTC
Post by Dag Fjellby
[...]
Ja, jeg fant den der og lyttet litt, men det var ikke i
nærheten av hva hun presterte på den første linken på
bloggen din. Men - uten tvil at jenta kan spille gitar.
Dag Fjellby
Hugo Sánchez Policarpo
2010-01-10 14:32:32 UTC
Hör/se "Song For Steve" og bli overbevist. Damen er en
utrolig bra gitarist.

ºººINSERT PORN MUSICººº
Dag Fjellby
Dag Fjellby
Hugo Sánchez Policarpo
2010-01-10 15:31:26 UTC
Post by Dag Fjellby
[...]
Hennes album "Believe" er desverre altfor polert og sangene
er stort sett kjedelig pop heller enn rock. Gitarspillet er
selvsagt uklanderlig, men albumet er en stor skuffelse siden
man vet at hun kan saa uendelig meget bedre.
--
Hugo

ºººINSERT PORN MUSICººº
Dag Fjellby
2010-01-10 17:13:37 UTC
Post by Dag Fjellby
[...]
Ja, jeg hørte det på preview på amazon.com var deet ve...
Post by Hugo Sánchez Policarpo
Gitarspillet er
selvsagt uklanderlig, men albumet er en stor skuffelse
siden
man vet at hun kan saa uendelig meget bedre.
Sure. Det ser man jo av videoene du har lagt ut på bloggen
din. Artig.
Dag Fjellby
Rein Hjort Elgeseth
2010-01-11 20:17:21 UTC
Post by Hugo Sánchez Policarpo
http://progblogprog.blogspot.com/
Må ikke glemme Jennifer Batten heller da.
Nå med mer normal hårsveis:-)http://twitpic.com/ww1g8

RHE
Hugo Sánchez Policarpo
2010-01-11 21:36:51 UTC
Post by Rein Hjort Elgeseth
Post by Hugo Sánchez Policarpo
http://progblogprog.blogspot.com/
Må ikke glemme Jennifer Batten heller da.
Nå med mer normal hårsveis:-)http://twitpic.com/ww1g8
Hun er ogsaa meget dyktig ja.
--
Hugo