Sammen for livet - Forenede artister
Geir Hongro
2003-08-28 14:33:24 UTC
I forbindelse med et 30-årslag er jeg ute etter sangen "Sammen for
livet" fra 1984, utgitt av Forenede artister.
Har tenkt til å lage en egen utgave av denne til jubilanten, og lurer
på om det finnes noter,tekst eller til alt overmål en mp3-snutt der
ute? Har ikke hel sangen i hodet, og trenger noe å gå ut i fra når
verket skal lages.
Ettersom "Sammen For Livet" aldri noensinne er blitt utgitt på CD (den er
forresten fra 1985, ikke 1984) vil den nok være vanskelig å finne, både som
mp3 og i andre formater.

Geir Hongrø
Morten Vinje
2003-08-28 16:50:52 UTC
[Geir Waaler]
[...]
Sammen På Livet med Trøste & Bære er vel kanskje
en grei erstatning.

Morten
Kast en stein mot vold!
Geir Waaler
2003-09-08 09:06:59 UTC
Post by Morten Vinje
Sammen På Livet med Trøste & Bære er vel kanskje
en grei erstatning.
Morten
Den versjonen er jo bare herlig.

I utgangspunktet er vi ikke bundet til "Sammen for livet". Men ideen
er å ta en sang ala "sammen..." eller "We are the world" og lage en
egen versjon av denne, i samme stil.

Det er selvfølgelig et utall sanger som kunne passe, men vi er
avhengig av å få tak i en instrumentalversjon som kan benyttes i
opptaket.

Alle forslag og tips tas i mot med takk!

Geir